طراحی سایت خبری و مزایای آن

طراحی سایت خبری

راه اندازی یک وب سایت خبری راهی عالی برای سرازیر کردن سیلی از خوانندگان وفادار و تقویت هویت برند شماست. همچنین، این ابزار عالی برای کسب درآمد غیرفعال از طریق درآمد تبلیغات و مقالات حمایت شده است.

انتشار اخبار جالب و ارزشمند کافی نیست. وب سایت شما همچنین به یک چیدمان بهینه نیاز دارد که برای مخاطبان شما جذاب باشد و تجربه کاربری درجه یک را ارائه دهد. به همین دلیل مهم است که از وب‌سایت‌های خبری برتر دنیا الهام بگیرید و متوجه شوید چه چیزی بهتر است.

در راه اندازی و ساخت سایت خبری باید از یک تیم حرفه ای و مجرب مشاوره گرفت. تیم برنامه نویسی وب شیفت برای افرادی که تمایل به راه اندازی وب سایت خبری دارند مشاوره های حرفه ای و رایگانی را در نظر گرفته است.

مزایای سایت خبری

در صورتی که امکانات سایت خبری دقیقا همان چیزی باشد که کاربر انتظار دارد از سایت دریافت کند میتوانید این اطمینان را داشته باشید که کاربر از تعداد صفحات بیشتری در سایت بازدید میکند و همین امر میتواند در سئو سایت تاثیر مثبت داشته باشد.

در صورتی که طراحی وب سایت خبری حرفه ای صورت گرفته شده باشد و به تمام جزییات توجه ویژه ای شده باشد میتوان این اطمینان را داشت که تعدا بازدیدکنندگان سایت روز به روز افزایش پید میکند و نرخ خروج بازدیدکنندگان کاهش میابد.

از مزایای سایت خبری میتوان به کسب درآمد از آن از طریق درج ریپورتاژ آگهی اشاره کرد. اگر نمیدانید ریپورتاژ آگهی چیست و چه ویژگی هایی دارد میتوانید مقاله ریپورتاژ چیست را مطالعه کنید.(بزودی مقاله قرار داده میشود)

در صورتی که سایت خبری دارای ویژگی های لازم برای درج ریپورتاژ آگهی باشد میتوان از طریق درج بنر های تبلیغاتی در ساید بار سایت و یا درج ریپورتاژ آگهی کسب درآمد کرد و به درآمد های بالایی نیز رسید.

از دیگر مزایای سایت خبری افزاریش بازدیدکنندگان سایت از طریق تبلیغات میباشد و این سایت ها میتوانند از طریق درج تبلیغات مخاطبان خاصی را به سایت هدایت کنند و از این راه تعداد بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهند و به اعتبار سایت شان بیفزایند.

اگر در طراحی وب سایت خبری به نکات جزیی دقت شود و بتوان پایه های لازم برای بهینه سازی سایت و سئو را پیاده سازی کرد میتوان این انتظار را داشت که به رتبه های جهانی دست یافت و اعتبار بالایی را بدست آورد. البته این موضوع به میزان بازدیدکنندگان سایت شما بستگی دارد و اگر شما بتوانید سایت خبری چندزبانه طراحی کنید میتوانید این اطمینان را داشته باشید که در مدت زمان کوتاهتری به این هدف دست یابید.

از دیگر مزایا سایت خبری میتوان به این موضوع اشاره کرد که مخاطبان میتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی به جدیدترین اخبار دست یابند و به این ترتیب در بهبود سطح اطلاعات مردم گام موثری برداشت.

اگر میخواهید یک وب سایت خبری حرفه ای داشته باشید و هزینه کمی برای ساخت ساید خبری کنید میتوانید از خدمات طرای سایت وب شیفت با پشتیبانی رایگان فنی حداقل ۶ماهه بهره مند شوید.

هزینه طراحی سایت خبری

بعد از پیدا کردن امکانات سایت خبری که قرار است در سایت تان پیاده سازی شود مهمترین مسئله ای که مطرح میشود هزینه طراحی سایت خبری میباشد.

معمولا هزینه های متفاوتی بابت ساخت سایت خبری دریافت میشود ولی به طور کلی آنچه تعیین کننده این هزینه است امکانات سایت خبری میباشد. هرچه این امکانات بیشتر باشد و سایت به صورت حرفه ای تر طراحی شده باشد هزینه طراحی سایت خبری بیشتر خواهد شد.

البته باید یک نکته را نیز در نظر داشته باشید که همیشه قیمت طراحی سایت خبری بالا به معنی حرفه ای انجام شدن کار نیست زیرا گاهی سودجویان هزینه های اضافی بابت کار های معمولی از شما دریافت میکنند. این شما هستید که باید هوشمندانه بهترین مجموعه را برای ساخت سایت خبری خد انتخاب کنید که هزینه معقولانه و منصفانه ای دریافت کند.

به طور کلی هزینه طراحی سایت خبری ساده در وب شیفت از 6 میلیون تومان به بالا میباشد و بر اساس امکانات سایت خبری این قیمت متغییر خواهد شد.

شما میتوانید برای اطلاع از امکانات سایت خبری و هزینه طراحی سایت خبری بر اساس این امکانات با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

ویژگی های ساخت سایت خبری

بهترین طراحی های پورتال خبری آنلاین دارای ویژگی های متمایز زیادی هستند. اگر می‌خواهید ساخت سایت خبری شما خوانندگان بیشتری را جذب کند، ویژگی زیر می تواند به شما کمک کند:

1 – طراحی سایت خبری سفارشی

طراحی سایت خبری آنلاین باید این امکان را برای خوانندگان فراهم کند که هر اطلاعات و اخباری که می خواهند را در سایت شما بدست بیاورند در واقع به آنها قدرت انتخاب بخش ها، مطالب، موضوعات مورد علاقه خود را بدهد. اگر طراحی نتواند تجربه کاربری خوبی را داشته باشد، بازدیدکنندگان به احتمال زیاد پورتال را ترک می‌کنند و به دنبال موارد دیگری هستند که این تجربه را به آنها ارائه می‌دهند.

2 – اخبار فوری

این یکی دیگر از ویژگی های متمایز مهم توسعه وب سایت پرتال خبری عالی است. به‌روزرسانی خبرهای فوری و مورد علاقه مردم به اندازه‌ای قدرتمند هستند که باعث می شود تمام خوانندگان را در طول روز به سمت سایت خبری شما جذب کند. اگر پورتال شما در وهله اول اخبار داغ و تکان دهنده را برای خوانندگان دارد حتما انها شما را همیشه دنبال خواهند کرد.

3 – طراحی آسان برای پیمایش

طرح‌های پورتال خبری که پیمایش آن‌ها آسان است، مورد بازدید بیشتر قرار می گیرند. منوی ناوبری باید ساده و در موقعیت مناسب باشد. اکثر وب سایت های خبری منوی پیمایش اصلی خود را درست زیر سربرگ و بالای محتوا قرار می دهند. برخی دیگر از نوار کناری سمت چپ نیز استفاده می کنند. هر دو این موقعیت ها به راحتی توسط بازدیدکنندگان قابل مشاهده است.

4 – ادغام با رسانه های اجتماعی

در دنیای امروز، سایت های خبری حتی نمی‌توانند بدون ادغام رسانه‌های اجتماعی وجود داشته باشند. اخبار انحصاری و فوری در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر بیشتر از پورتال های خبری منتشر می شود. با ادغام با رسانه های اجتماعی، وب سایت های خبری می توانند در یک چشم به هم زدن به مخاطبان زیادی دست یابند.

5 – نظرات

نظرات و تعاملات خوانندگان یکی از عناصر مهم در ساخت سایت خبری است. برخلاف روزنامه ها، امروزه روزنامه های دیجیتال بیشتر به عنوان شبکه های اجتماعی عمل می کنند. بسیاری از خوانندگان می خواهند نظرات خود را در مورد مسائل خاص بیان کنند، برخی از نظرات را دوست داشته باشند یا دوست نداشته باشند و به نوعی صدای خود را به گوش رسانه ها برسانند. سپس، بهتر است برای آنها فضا را فراهم کنید.

6 – ساخت سایت خبری واکنشگرا

یک طراح سایت خبری باید به این ویژگی بسیار متمایز توجه کند. طراحی وب سایت خبری ریسپانسیو یا واکنش گرا باعث می شود پورتال شما بر روی صفحه نمایش هر دستگاهی از لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه زیبا به نظر برسد. خوانندگان را قادر می سازد تا به محتوای شما دسترسی داشته باشند و آن را همانطور که دوست دارند مشاهده کنند.

7 – به روز رسانی مکرر اخبار

به روز رسانی مکرر محتوا برای  پورتال خبری شما ضروری است. بدون به روز رسانی های مکرر، وب سایت شما مخاطبی را جذب نخواهد کرد. محتوای مکرر بر نتایج شما در موتورهای جستجو نیز تأثیر می گذارد. اگر افراد بیشتری به طور منظم از یک وب سایت بازدید می کنند، احتمالاً گوگل آن را دوست دارد.

8 – به حداکثر رساندن فضای سفید

سعی نکنید تمام فضای خالی را با مطالب خود پر کنید و خوانندگان را خسته نکنید. در نظر گرفتن حداکثر فضای سفید مهم است تا به خواننده نشان دهد که کجا باید توجه خود را متمرکز کند.

سئو اقدامی که بعد از ساخت سایت خبری باید انجام شود:

  • آپدیت و بارگزاری اطلاعات جدید به صورت منظم و پی در پی
  • کار کردن بر روی کلمات کلیدی کلی و مهم
  • سئو خارجی و…