طراحی سایت خودرو


امروزه خودرو یکی از محبوبترین محصولات ساخت بشر است و یکی از پنج محصول مورد علاقه هر انسانی به شمار میرود. درصورتی که شما مشاغلی مربوط به خودرو دارید، از تعمیر خودرو گرفته تا فروش خودرو و لوازم جانبی آن، می توانید با ورود به عرصه تجارت الکترونیک فعالیت خود را گسترش داده و مشتریان بیشماری را جذب نمایید. لازمه اینکار طراحی سایت خودرو می باشد. در حال حاضر مردم برای ساده ترین کارهایشان نیز ابتدا به اینترنت مراجعه می کنند. با توجه به آمار بالای کاربران اینترنت و استفاده کنندگان خدمات آنلاین، فرصت بسیار مناسبی برای مشاغل مختلف ایجاد شده است که با سفارش طراحی وب سایت خود قادر باشند که خدماتشان را در هرلحظه و مکان ارائه نمایند؛ حتی صاحبان شرکت و کارخانه ها هم اقدام به طراحی سایت شرکتی برای کسب و کار خود می کنند.
اهمیت طراحی سایت خودرو
طراحی سایت خودرو این روزها یکی از راه حلهای اصلی برای افزایش درامد نمایشگاه ماشینها شده است. امروزه مردم برای سادهترین کارهای خود به اینترنت مراجعه میکنند. دلیل اصلی آن نیز صرفهجویی در زمان و هزینههایشان میباشد. امروزه سایتهای کاربردی مانند طراحی سایت گردشگری، خودرو و … نقش مهمی در زندگی افراد ایفا میکنند. در سالهای پیش، خرید و فروش خودرو تنها بهصورت حضوری اتفاق میافتاد. یعنی افرادی که قصد خرید خودرو داشتند به نمایندگیهای خودروسازی یا نمایشگاههای خرید و فروش خودرو مراجعه میکردند و با اطلاعاتی که فروشنده در مورد خودرو به آنها میداد، خرید خود را انجام میدادند. اما امروزه با توجه به افزایش کاربران در اینترنت، فرصت بسیار خوبی برای کسب و کارهای مختلف ایجاد شده است تا بتوانند با سفارش طراحی وب سایت خدمات خود را ارائه دهند. کاربران میتوانند برای اطلاع از قیمتهای خودرو و جزئیات فنی ماشین، به یکی از سایتهای خودرویی مراجعه نمایند. نمایشگاههای خودرو با طراحی سایت خودرو میتوانند در مدت زمان اندکی مشتریان بسیاری را جذب و از این طریق به درآمدزایی بالایی برسند.
مزایای طراحی سایت خودرو
صنعت خودرو جزو صنعتهای پرطرفدار و پرمخاطب به شمار می آید. امروزه افراد بیشتر وقت خود را در اینترنت میگذارانند. بناربراین اولین قدم برای حضور در اینترنت و فضای مجازی طراحی سایت خودرو است. با طراحی و بهینه سازی سایت خودرو میتوانید در نتایج برتر گوگل قرار بگیرید و فروش بالایی را تجربه کنید. طراحی سایت خودرو مزایای زیادی دارد. از جمله می توان به ایجاد دسته بندی ها و برندها مختلف، اختصاص دادن بخشی برای فروش خودروهای دست دوم و دسترسی مشتریان به سایت در هر ساعتی از شبانه روز اشاره کرد. همچنین میتوانید برای فروش خودرو، پرداخت به صورت نقدی، پیش فروش و انواع طرحهای فروش خودرو را در سایت خود ارائه دهید.برخی از مزایا طراحی سایت خودرو
- قیمت بروز شده هر خودرو
- رسیدن به درآمد بشتر
- پیش خرید کردن خودرو
- قرار گرفتن مشخصات کامل خودرو
- ثبت سفارش در هر ساعتی از شبانه روز
- گردش مالی ۲۴ ساعته شرکت
امکانات طراحی سایت خودرو
- امکان معرفی فروشگاه یا شرکت لوازم یدکی ماشین
- اخبار بهمنظور اطلاع رسانیها
- فروشگاه اینترنتی برای فروش و امکان پیش خرید
- فهرست اعلام قیمت به روز
- بخشی برای فروش خودرو ها توسط کاربران
- بخشی برای مقایسه انواع خودروها با یکدیگر
- وبلاگ برای بررسی مباحث روز
- گرافیک جذاب
- گالری تصاویر
- پنل کاربری
- درباره ما وتماس با ما
- ارتباط آنلاین با مشتریان
- چند زبانه بودن سایت
- پنل مدیریتی کارآمد
- نقشه دقیق فروشگاه یا شرکت
- ریسپانسیو بودن سایت
ویژگیهای مهمی که باید در طراحی وبسایت خودرو در نظر داشت
ثبت نام/ورود به سیستم:کاربران برای ارتباط با فروشنده خودرو باید حسابهای شخصی داشته باشند و بتوانند خودروهای مورد نظر خود را بوکمارک کنند.
پروفایل:این ویژگی هم برای فروشندگان و هم برای مشتریان مفید است. نام، تصویر، اطلاعات تماس، تاریخچه فروش و امتیازات در این بخش نمایش داده میشود.
ماشین حساب قیمت: این ویژگی به فروشندگان و خریداران اجازه میدهد تا قیمت فروش تقریبی خودرو خود را محاسبه کنند.
بررسی پیشینه خودرو: هنگام خرید خودروی دست دوم، مردم میخواهند از وضعیت فعلی خودرو و پیشینه آن مطلع شوند. اگر قصد دارید یک پلتفرم آنلاین برای فروش خودروهای دست دوم راهاندازی کنید، به مشتریان خود اجازه دهید پیشینه خودرو را با کد VIN بررسی کنند تا تعداد مالکان آن را بیابند، و سابقه تصادف خودرو و غیره را مشاهده کنند.
تأیید اعتبار:وبسایتهای فروش خودرو با مقادیر زیادی پول کار میکنند، بنابراین فقط کاربران تأیید شده میتوانند تراکنشها را انجام دهند. زمانی که مشتریان بخواهند وسایل نقلیه بخرند، بفروشند و یا پیشنهادی را ثبت کنند، تأیید اعتبار آنها اجباری است. برای تأیید اعتبار، ممکن است لازم باشد از کاربران شماره تأمین اجتماعی، مدارک معتبر بانکی یا سایر اطلاعات را بخواهید.
جستجو و فیلتر کردن: یکی از مهمترین ویژگیهای هر وبسایت فروش خودرو همین بخش جستجو و فیلتر است. مشتریان هزاران معیار در ذهن خود دارند، مخصوصاً هنگام انتخاب خودروهای دست دوم. قابلیت فیلتر کردن و جستجو به آنها کمک میکند تا حجم زیادی از دادهها را پردازش کنند و مرتبطترین نتایج را در بین هزاران مورد پیدا کنند. فیلترها را تا حد امکان انعطافپذیر و قابل تغییر کنید. توصیه میکنیم فیلترهای زیر را به وبسایت خود اضافه کنید: قیمت، مدل، کشور تولیدکننده، نوع وسیله نقلیه(کوپه، کراساوور، کامیون، سدان، خودروی اسپرت، هاچبک)، سال تولید، ظرفیت، رنگ، ویژگیهای انتخابی( صندلیهای چرمی، کنترل آب و هوا، چهار چرخ محرک، سیستم ناوبری)، مسافت پیموده شده، موتور( نوع انتقال نیرو، تعداد سیلندرها)، مصرف سوخت، نوع سوخت( بنزینی، دیزلی، برقی، هیبریدی)، موقعیت مکانی
فرمهای آماده و در دسترس: از ثبتنام گرفته تا واگذاری، برنامهریزی برای تست خودرو، یا رزرو وقت برای خدمات باید بصری و بدون دردسر باشند. محدود کردن تعداد فیلدهای پرکردنی باعث صرفهجویی در وقت مشتری میشود.
بررسی ثبتنام قانونی: این ویژگی به شما کمک میکند تا بفهمید که آیا مالکان ثبتنام شدهاند یا خیر.
سئو و بهینه سازی سایت خودرو
این نکته را بدانید که تنها با طراحی سایت خودرو که نمونه ای از طراحی سایت خدماتی می باشد قادر نخواهید بود که به موفقیت در زمینه ارائه خدمات بصورت اینترنتی دست یابید! سایت شما باید از نظرسئو و بهینه بودن برای موتورهای جستجویی نظیر گوگل آماده شده باشد. اکثر کاربران در ابتدا عبارت مورد نظر خود را در گوگل سرچ می کنند. اینکه وب سایت شما در نتایج خروجی در چه صفحه و لینک چندم قرار بگیرد، اهمیت بسیار بالایی دارد. زیرا در تعداد بازدیدکنندگان سایت شما و همینطور مشتریانتان تاثیر گذار است.