طراحی وبسایت پوشاک برای فروشگاههای پوشاک، به دلیل اهمیت زیباییشناسی و تجربهی کاربری، نیازمند برنامهریزی دقیق و توجه به جزئیات است. هدف از طراحی این سایتها ایجاد محیطی جذاب و کاربرپسند برای مشتریان است که بتوانند به راحتی لباسها را مشاهده، انتخاب و خرید کنند. در ادامه نکات کلیدی و مراحل طراحی یک سایت حرفهای برای پوشاک آورده شده است.
در مجموعه وب شیفت هزینههای طراحی وبسایت با توجه به امکانات و طرح مدنظر قیمت داده میشود اما در حالت کلی طراحی سایت فروشگاهی لباس و پوشاک با قالب آماده از 8میلیون تومان (قالب آماده پیشنهاد نمیشود) و هزینه طراحی اختصاصی وبسایت فروش لباس و پوشاک از 18میلیون تومان شروع میشود.
طراحی وبسایت لباس بستری را در فضای مجازی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در زمینه صنایع پوشاک را ایجاد می کند که از طریق آن می توانند با تجار خارج از کشور ارتباط برقرار نمایند و محصولات خود را بصورت بین المللی به فروش برسانند و همچنین به مشتریان داخلی نیز خدمات رسانی کنند. از طریق اینترنت و داشتن یک وب سایت حرفه ای می توان مشتریان زیادی را جذب نمود.
وب شیفت هم در همین راستا به شما تولیدکننده پوشاک عزیز کمک می کند تا با کمترین قیمت طراحی سایت پوشاک بتوانید سایت اختصاصی خود را برای فروش آنلاین داشته باشید.
امروزه تمایل به استفاده از خدمات آنلاین در میان مردم بصورت چشمگیری افزایش یافته است. بسیاری از کارهای روزمره که با صرف هزینه بسیار و تلف کردن زمان همراه بود، امروزه با سرعتی بسیار بالا و کیفیتی به مراتب بهتر از قبل در حال انجام گرفتن است. دلیل اصلی این اتفاق ارائه خدمات و محصولات در بستر اینترنت می باشد. فروشندگان لباس و تولیدکنندگان پوشاک برای اینکه بتوانند در این بازار پر رقابت سهمی داشته باشند، می بایست یک بازنگری در نوع ارائه محصولات و خدمات خود داشته باشند. با طراحی سایت لباس این امکان را دارند که در منطقه ای به وسعت کل کشور محصولاتشان را بفروش برسانند، مشتریان بیشتری جذب کنند و کسب و کارشان را گسترش دهند. فروشندگانی که از این فرصت ایده آل به وجود آمده استفاده لازم را نبرند، به مرور زمان کسب و کارشان به سمت زوال خواهد رفت.
صنعت مد، لباس و پوشاک طی چندین سال گذشته در ایران رشد بسیار زیادی داشته است به طوری که در حال حاضر برندهای ایرانی و غیر ایرانی بسیار زیادی در این عرصه باهم رقابت میکنند. یکی از مهمترین عواملی که امروزه باعث میشود در کسب و کارهای پوشاک و لباس، رقبا از هم پیشی بگیرند، طراحی سایت پوشاک است. در واقع شما با راهانداری فروشگاه آنلاین پوشاک، چشم انداز جدیدی از کسب و کار خود را به نمایش میگذارید و باعث رونق و فروش بیشتر میشوید.
سایت پوشاک برای شما یک ویترین شبانه روزی میسازد که مشتریان شما در هر ساعتی که بخواهند میتوانند وارد ویترین شما شوند و هر لباسی که دوست داشتند را انتخاب و سپس خریداری کنند. با وب سایت پوشاک هیچ محدودیتی در ارائه خدمات خود به مشتریانتان نخواهید داشت. به همین دلیل روز به روز از سرتاسر ایران مشتریان شما بیشتر خواهد شد و کسب و کارتان بیشتر دیده میشود و سود بیشتری خواهید برد.
اگر هنوز در سفارش طراحی سایت پوشاک شک دارید، این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که امروزه خرید آنلاین و سفارشات اینترنتی به جزئی از سبک زندگی مردم تبدیل شده است.
همانطور که گفتیم، امروزه دیگر بسیاری از مردم برای رفع نیاز های خود مانند خرید پوشاک، خرید آنلاین و اینترنتی را ترجیح می دهند. در واقع سبک تقاضا در این صنف، به سمت کسب و کار های آنلاین گرایش پیدا کرده است و متناسب با این موضوع، بیشتر افرادی که در صنف مد و پوشاک فعالیت می کنند، به فک راه اندازی کسب و کار آنلاین و طراحی سایت مد و پوشاک افتاده اند. پس هم از نظر رقابتی و هم از نظر جذب مخاطبین و افزایش فروش محصول، این موضوع به یک ضرورت بزرگ تبدیل شده است که نمی توان آن را نادیده گرفت.
پس از اینکه قرار داد طراحی سایت پوشاک را با شرکت طراحی سایت به امضا رساندید با توجه به اینکه شما طراحی سایت معرفی پوشاک را مد نظر دارید و یا طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک را ، دو مدل طراحی سایت می تواند برای شما صورت گیرد. در اولین روش وب سایت شما با کمک قالب آماده و پایه ی شرکت برای شما راه اندازی می شود. این قالب با توجه به اینکه از پیش طراحی و آماده شده و بر روی بسیاری از وب سایت های طراحی شده توسط شرکت مبنا نصب شده است، دارای مزایایی از قبیل قیمت پایین تر و زمان راه اندازی کمتری نیز می باشد و تنها عیب آن تکراری بودن آن از بابت استفاده از آن در بسیاری از سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت مبنا خواهد بود.
نوع دوم طراحی سایت پوشاک به صورت اختصاصی می باشد. در این مدل از طراحی سایت پس از عقد قرارداد شما نزد گرافیست شرکت ارجاع داده میشوید و طی جلسه ای با مسئول بخش گرافیک شرکت خواهید توانست قالبی اختصاصی برای وب سایت خود در نظر بگیرید. این کار باعث میشود تا اولا وب سایت شما مطابق با خواسته ی شما شکل گیرد و بعد از آن وب سایتی متفاوت نسبت به سایر وب سایت های موجود بر روی اینترنت داشته باشید که همین تفاوت می تواند بر روی کاربر پسندی وب سایت شما تاثیر گذار باشد.
سایت هایی که با استفاده از قالب آماده طراحی می شوند هزینه کمتری دارد . همان طور که از نام این دسته مشخص است از قالب های از قبل آماده شده در سایت شما استفاده می شود. یکی از معایب قالب های آماده یونیک نبودن ظاهر سایت است و امکان دارد که نمای ظاهری سایت خود را در چندین سایت دیگر ببیند. قالب های آماده معمولا به دلیل وجود مشکلات زیاد پشتیبانی رایگان ندارند. قالب های آماده عموما سرعت بارگذاری (نمایش اطلاعات) پایینی دارند.
در طراحی سایت اختصاصی که با استفاده از cms یا سیستم مدیریت محتوا وردپرس تولید می شوند . چنانچه سایت به هردلیلی در نمایش محتوا به کاربر با مشکل مواجه شود تا یک سال پشتیبانی فنی رایگان دارند. یکی از مزایای دیگر طراحی اختصاصی سایت یونیک بودن و زیبا بودن ظاهر سایت است که به شدت در جذب کاربر تاثیر دارد. سرعت این نوع سایت ها به مراتب بهتر از قالب های آماده است.
طراحی سایت پوشاک مزایای بسیاری را برای فروشنده و همینطور خریدار به همراه دارد. اول از مصرف کننده و یا همان خریدار شروع می کنیم. کاربرانی که به سایت فروشگاهی شما مراجعه می کنند این قابلیت را دارند که در میان تعداد قابل توجهی از پوشاک به مقایسه بپردازند، قیمت ها را مشاهده کنند و امکان استفاده از کدهای تخفیف را داشته باشند. آنها می توانند با صرف کمترین زمان لباس مورد نظر با رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و بصورت آنلاین هزینه آن را پرداخت کنند. این اتفاق سبب صرفه جویی در زمان و هزینه های مشتریان خواهد شد.
همینطور برای افرادی که اقدام به طراحی سایت فروشگاه پوشاک کرده اند مزایایی از قبیل تبلیغات ارزان و بسیار موثر، افزایش اعتبار، جذب مشتریان بیشتر برای خود و همچنین افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. وب سایت شما در هر لحظه و هر مکان برای کاربران قابل دسترس می باشد و این یعنی اینکه شما محدودیت های ساعت کاری و موقعیت جغرافیایی برای فروش محصولات خود را از پیش رو برخواهید داشت.
برند سازی: ارزش و اعتبار برند شما را افزایش داده و نام شما را به گوش افراد بسیار زیادی می رساند.
مخاطبین هدفمند: مخاطبین هدف و مشتریان بالقوه شما، به راحتی شما را پیدا کرده و با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.
فروش بدون محدودیت: زمانی که سایت پوشاک دارید، در هر زمان، بدون محدودیت، می توانید کسب درآمد کنید.
افزایش فروش: صفحه اول گوگل، جایی است که روزانه میلیون ها بازدید و خرید و فروش انجام می شود! حال نام برند و سایت خود را در این فضا تصور کنید!
گسترش کسب و کار محلی:وبسایت، این امکان را می دهد که خود را به شهر خود و دیگر شهر ها معرفی کنید تا آنها هم محصولات شما را ببینند و خریداری کند
تا اینجا فقط و فقط از طراحی سایت حرف زدیم. اما واقعا داشتن یه سایت بدون اینکه توی گوگل بالا باشه یا ترافیک جذب کنه، چه سودی برامون داره؟ البته میتونیم بگیم که ویترین کسب و کار و اعتبار برندمونه درسته! اما برای یه صنف فروشگاهی، داشتن یه سایت بدون بالا بودن میشه گفت بی معنیه! پس سئو سایت پوشاک خودت رو فراموش نکن و اون رو هم بسپار به دست متخصصین سئو بسپار و سایتت رو در گوگل بالا بیار وفروشت رو چند برابر کن
با طراحی سایتی جذاب، کاربرپسند و بهینه، فروشگاههای پوشاک میتوانند تجربه خرید آنلاین را برای مشتریان بهبود بخشند و به موفقیت بیشتری دست یابند. رعایت اصول زیباییشناسی و استفاده از امکانات فنی پیشرفته، میتواند تأثیر زیادی بر جذب و نگهداشت مشتریان داشته باشد.