کارخانجات و کارخانه های تولیدی برای فروش محصولاتشان همیشه به چندین بازاریاب و عرضه کننده نیازمندند ولی اگر یک کارخانه تازه تاسیس را در نظر بگیرید علاوه بر بازاریاب نیازمند جایگاهی برای تبلیغات در میان مردم نیز میباشد همچنین کارخانجات قدیمی نیز برای نگهداری مشتریان خود نیازمند چنین جایگاهی میباشند. با پیشرفت اینترنت کارخانجات نیز پا به عرصه بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت گذاشتهاند و بی شک میتوان عنوان کرد که درحال حاضر تمامی کارخانجات معتبر یک وب سایت مربوط به خود تهیه کردهاند و طراحی سایت کارخانجات و کارخانه تولیدی برای آنان بسیار میتواند مفید باشد.
اگر به دنبال دلایل ساخت سایت برای کارخانه تولیدی خود میباشید، اولین و مهمترین دلیل را میتوانیم رقابت با کارخانجات دیگر بیان کنیم. شما با طراحی یک وب سایت مخصوص کارخانه خود و نمایش محصولات ، قیمتهای مخصوص هر محصول ، محتویات درون محصولات و دیگر اطلاعات محصولات ، میتوانید با تمامی کارخانجات هم صنف خود رقابت کنید.
از آنجایی که کارخانه ها برای فروش محصولات خود همواره نیازمند بازاریاب هستند تا بتوانند محصولات خود را به مصرف کنندگان معرفی کنند و آنها را به مصرف کنندگان ارائه دهند شاید با پیشرفت تکنولوژی این راهکار دیگرموثر نباشد و راهی مثل طراحی سایت می تواند بسیار راهگشا باشد .شما با طراحی سایت کارخانه می توانید به اهدافی که از یک بازاریاب انتظار دارید برسید .حتی طراحی سایت کارخانجات بازدهی چند برابری را برای شما به ارمغان خواهد آورد زیرا امروزه بسیاری از افراد وقت خود را در گوشی و تبلت و لپ تاپ و … می گذرانند که همین امر فرصت خوبی است که صاحبان کسب و کار کالاهای خود را به دیگران معرفی کنند .
با ایجاد یک وب سایت برای کارخانه خود، میتوانید اطمینان پیدا کنید که مشتریان شما (ائم از مشتریان عمده یا خرده، مراکز پخش و…) در هر ساعتی از شبانهروز به اطلاعات مربوط به کارخانه شما، شامل آدرس، تلفن، هزینهها، نمونه محصولات، روشهای خرید و… دسترسی دارند و دیگر به دلیل ساعت کاری محدود شرکت، هیچ مشتریای را از دست نخواهید داد.
با راهاندازی امکان خرید بدون واسطه در وبسایت خود، ضمن کاهش قیمت تمام شده محصولات برای مشتریان، میتوانید شاهد افزایش فروش خود باشید
امروزه از وب سایتها به عنوان “کارت ویزیتهای مجازی” نام برده میشود. شما میتوانید آدرس وبسایت خود را در جاهای مختلفی شامل جعبه محصولات، پشت ماشینهای متعلق به کارخانه (شامل خودروهای باربری و…)، روی کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگها و… درج کنید تا به این وسیله کار مشتریان، مراکز پخش و همکاران خود در بازار را برای مشاهده محصولات و خدمات خود آسانتر کنید.
امروزه برخلاف دهها سال گذشته، مشتریان از طریق جستجوی محصولات موردنظر خود در اینترنت با برندها آشنا میشوند و سهم تبلیغات گرانقیمت تلویزیونی یا بیلبوردی روز به روز در حال کاهش است.
استاندارد سئو برای افزایش اعتبار وب سایت مورد استفاده قرار میگیرد، در واقع سئو در میزان بازدیدکنندگان سایت تاثیرگذار است. به عنوان مثال هنگامی که کاربر در موتورهای جستجوگر مانند گوگل کلمات کلیدی مانند کارخانه، تولیدی و… را سرچ کند، در صورت رعایت الگوریتم ها، وب سایت شما یکی از آن سایت هایی خواهد بود که گوگل به کاربران پیشنهاد میکند در نتیجه با استفاده از استاندارد سئو میتوانید جایگاه بهتری در گوگل کسب کنید. هر چه رتبه سایت شما در گوگل بالاتر باشد میزان بازدیدکنندگان سایت بالاتر میرود که این امر افزایش درآمد را برایتان به ارمغان میآورد. لینک دهی به بخش های مختلف سایت، در جایگاه مناسب میتواند رضایت مشتریان را برانگیزد؛ مثلا یک کارخانه ماشین سازی در صفحه خدمات خود به صفحه کاتالوگ ها و تاییدیه خدمت لینک داده است. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با نوع کارخانه، لینک دهی به خارج سایت، سرعت بارگذاری بالا و… از عوامل تاثیر گذار در سئو سایت به شمار میروند.
علاوه بر این که طراحی سایت کارخانه و تولیدی امکان تعامل و ارتباط بسیار راحتی را در اختیار مشتریان کارخانه ها قرار میدهد ، آن ها میتوانند از نظرات یکدیگر آگاه شوند، این تعامل با مشتریان مزیت های فراوان دیگری هم دارد که برخی از این مزیت ها شامل موارد زیر میشوند:
همانطور که گفته شد شما با راه اندازی سایت برای کارخانه میتوانید فروش خود را افزایش دهید. در واقع امروزه بیشتر تولیدکنندگان به ایجاد سایت برای مشاغل خود روی آورده اند تا با استفاده از آن بتوانند خودشان را در بازار رقابت مطرح کنند. هر چه برند شما در سطح جهانی مطرح شود باعث بالا رفتن اعتبار کارخانه یا تولیدی شما میشود.